فناوری اطلاعات و نرم افزار

فناوری اطلاعات , نرم افزار - هوش تجاری - داده کاوی - سیستم های اطلاعاتی مدیریت - مشاوره و اجرای پروژه

فناوری اطلاعات و نرم افزار

فناوری اطلاعات , نرم افزار - هوش تجاری - داده کاوی - سیستم های اطلاعاتی مدیریت - مشاوره و اجرای پروژه

دو مقاله درباره پروتگ و انتولوژی

با سلام  

خدمت دوستان  

خانم اکبری مجدد درخواست مطالب پیرامون نرم افزار فوق داشتند که جهت اطلاع دیگر عزیزان مقالات را برای دانلود قرارداده ام. 

 

 

آنتولوژی و داده کاوی  

 

ایجاد و یکدست سازی آنتولوژیها بر مبنای کار با نرم افزار Protégé 2000  

نظرات 6 + ارسال نظر
اکبری جمعه 10 شهریور 1391 ساعت 16:23

با سلام
واقعا نمی دونم چطور باید تشکر کنم ، امیدوارم همیشه سربلند و پیروز باشید. از لطف شما بی نهایت سپاسگذارم.

با سلام
ممنون خیلی خوشحالم که رضایت خاطرتون رو فراهم میکنم.

ندا چهارشنبه 15 شهریور 1391 ساعت 22:57

سلام.ممنون.از مطالب مفید شما.من پروژه ام در مورد تحلیل داده های اماری با هوش تجاریه.اما هنوز کاری نکرده ام از شما می خواستم راهنمایی کنید از کجا شروع کنم.

سلام ... دوست عزیزم لطفا راجع به نوع داده ها و همچنین روشی که میخواهی تحلیل کنی توضیح بده صرفا مقاله ای درباره هوش تجاری میخوای یا نمونه موردی داره پروژه کاربردی درباره یک موضوع خاص هست ؟ بیشتر توضیح بده تا بتونم کمکت کنم. در ضمن ایمیل یا مشخصات بگذار بتونم مطالب مورد نیاز رو براتون بفرستم.

ندا یکشنبه 19 شهریور 1391 ساعت 19:20

سلام.واقعا از شما ممنون هستم.اگر امکان دارد از طریق ایمیل برایتان توضیح دهم.ایمیل شما را می خواستم.ممنون

ندا یکشنبه 19 شهریور 1391 ساعت 19:21

ببخشید ادرس ایمیل تصحیح نمودم.

ادرس ایمیل من :

allameh_abbas@yahoo.com

حسینی سه‌شنبه 3 آذر 1394 ساعت 20:23

با عرض سلام و ادب خدمت شما.از مطالب مفید شما. ممنون و متشکرم
من میخواهم پیاده من با نرم افزار protege است که هنوز هیچ اشنایی با این نرم افزار ندارم و باید این دو کار را انجام بدم
1. پیاده‌سازی آنتولوژی مربوط به دیتا ست moveliss
2. به دست آوردن شباهت معنایی به کمک آنتولوژی
امکان داره در این باره راهنمایی نمایید

برای شما ایمیل شده است.

حسینی پنج‌شنبه 10 دی 1394 ساعت 19:37

سلام و خسته نباشد خدمت شما مهندس
ممنونم از جواب تون
شرمنده مهندس عزیز قرار بود برای مقاله در باره انتولژی و پیاده سازی ان ارسال کنید
مهندس جان اگه امکان دارد در باره روشهای اندازه گیری شباهت معنایی که شامل روش های ic , edge base هست مقاله دارید ممنون میشم همکاری نمایید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد