فناوری اطلاعات و نرم افزار

فناوری اطلاعات , نرم افزار - هوش تجاری - داده کاوی - سیستم های اطلاعاتی مدیریت - مشاوره و اجرای پروژه

فناوری اطلاعات و نرم افزار

فناوری اطلاعات , نرم افزار - هوش تجاری - داده کاوی - سیستم های اطلاعاتی مدیریت - مشاوره و اجرای پروژه

کتاب داده کاوی آقای Tan

کتاب داده کاوی Tan

کتاب داده کاوی آقای Tan که توسط مرکز تحقیقات مخابرات ایران اسکن شده است را می توانید از لینک های زیر دانلود کنید. 
این کتاب در مجموع سه فایل زیپ شده است.
 
 
نظرات 3 + ارسال نظر
سلام سه‌شنبه 21 شهریور 1391 ساعت 22:22

سلام
من به شما ایمیل زدم امیدوارم رسیده باشد

سلام من ایمیلم را چک کردم متاسفانه دریافت نکردم خواهشمندم دوباره زحمت ارسال مجدد را معطوف بدارید. با تشکر

سلام شنبه 25 شهریور 1391 ساعت 21:40

سلام.ممنون.من برایتان ارسال نمودم

سلام دوست من ایمیل مشاهده شد برات جواب دادم و ایمیل کردم. من هر کاری که در توان علمی ام باشه دریغ نخواهم کرد فقط طبق ایمیل ارسالی لطفا کمی بیشتر راجع پایگاه داده و داده های اماریت و خروجی مورد نظر توضیح بده موفق باشی.................

سلام دوشنبه 27 شهریور 1391 ساعت 22:01

سلام.خیلی لطف نمودید.من ایمیل برایتان ارسال نمودم توضیح کوتاهی دادم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد