X
تبلیغات
پیکوفایل
رایتل

فناوری اطلاعات و نرم افزار

فناوری اطلاعات , نرم افزار - هوش تجاری - داده کاوی - سیستم های اطلاعاتی مدیریت - مشاوره و اجرای پروژه

تلفیق کارت امتیازی متوازن و شش سیگما

تلفیق کارت امتیازی متوازن و شش سیگما با مطالعه موردی در شرکت پلی اکریل ایران


گسترش فعالیت‌های اقتصادی پدیده تازه‌ای نیست؛ اما بدون شک جهانی شدن، مهمترین و بارزترین وجه تمایز اقتصادی امروز و دیروز جهان است. افزایش رقابت در سطح اقتصادی و بین‌المللی، یکی از مهمترین دستاوردهای جهانی شدن اقتصاد است.برای مقابله با این طوفان تحول و دگرگونی‌های عظیم و تسلیم ‌نشدن در برابر این موج تهاجم رقابتی، سازمان‌ها از دیرباز در یک نقطه اشتراک داشته‌اند و آن معطوف داشتن رویکردها و تمرکز تمام تلاش‌ها به سمت رسیدن به نتایج می‌باشد؛ نتایجی که به ایجاد مزیت رقابتی منجر شود و در شاخص‌های عملکرد سازمان مؤثر و تعیین‌کننده باشد. سرعت و کیفیت رسیدن به شاخص‌های عملکرد در دنیای رقابتی، به انتخاب روش‌های تشخیص و بکارگیری توانمندسازهای سازمان‌ها و شایستگی‌های کلیدی آنها بستگی دارد ، لذا در این مقاله سعی می شود ابتدا به بررسی روش شناسی شش سیگما و روش ارزیابی متوازن هر کدام به صورت جداگانه می پردازیم سپس نشان می دهیم از کارتهای امتیازی متوازن می توان به عنوان پیش نیاز متدولوژی شش سیگما به منظور انتخاب هر چه بهتر پروژه ها استفاده نمود و سپس الگویی تلفیقی از این دو ارائه خواهد شد . 


جهت دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.


سید محمد کاظمی

کارشناس ارشد مهندسی صنایع بخش برنامه ریزی شرکت پلی اکریل ایران


 سید محمد حسین تفرشی

کارشناس مدیریت بازرگانی بخش تعالی سازمان شرکت پلی اکریل ایران



دانلود



تاریخ ارسال: جمعه 20 بهمن 1391 ساعت 17:31 | نویسنده: عباس علامه | چاپ مطلب
نظرات (0)
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
نام :
پست الکترونیک :
وب/وبلاگ :
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد