فناوری اطلاعات و نرم افزار

فناوری اطلاعات , نرم افزار - هوش تجاری - داده کاوی - سیستم های اطلاعاتی مدیریت - مشاوره و اجرای پروژه

فناوری اطلاعات و نرم افزار

فناوری اطلاعات , نرم افزار - هوش تجاری - داده کاوی - سیستم های اطلاعاتی مدیریت - مشاوره و اجرای پروژه

سیستم‌ پردازش ابری باعث کاهش 50 درصدی مخارج سازمانی میشود

به گزارش ایتنا به نقل از وب سایت tempo، مرکز DataOne Asia که یک شرکت مستقل در حوزه ارایه خدمات فناوری اطلاعات در فیلیپین محسوب می‌شود، در گزارش اخیر خود توضیح داده است که شرکت‌های تجاری می‌توانند با استفاده صحیح از فناوری از جمله سیستم‌های پردازش ابری به درستی در این زمینه گام بردارند.

"سایریل راک"(Cyril Rocke) مدیر مرکز DataOne در این خصوص گفت: «آن دسته از شرکت‌های تجاری و سازمان‌هایی که سیستم‌های IT خود را به سیستم‌های پردازش ابری انتقال داده‌اند، توانسته‌اند ۵۰ درصد در هزینه‌های سازمانی صرفه‌جویی کنند. این مسئله به آن دلیل رخ می‌دهد که سیستم‌های پردازش ابری هزینه‌های مربوط به زیرساخت‌ها، مدیریت و پشتیبانی را به حداقل می‌رساند».

راک اظهار داشت که سیستم‌های پردازش ابری به شرکت‌ها کمک می‌کنند تا مخارج خود را در فرآیند حفظ و نگهداری از سیستم‌های فناوری به میزان قابل ملاحظه کاهش دهند.

او در ادامه توضیح داد: «بیشتر کاربران IT قصد دارند در جریان هزینه‌های نگهداری از زیرساخت‌های فناوری قرار گیرند. هر زمان که شرکت قصد دارد یک سیستم فناورانه جدید از جمله سرور را خریداری کند، نمی‌تواند هزینه‌های سازمانی مربوط به آن را به راحتی محاسبه نماید.
 
آن‌ها برای چنین کاری باید فرآیند طولانی را پشت‌سر بگذارند تا دریابند که هزینه‌های کل پروژه چقدر خواهد بود و در نهایت چه میزان برای شرکت منفعت مالی خواهد داشت. 

در برخی مواقع آن‌ها برای چنین کاری نیازمند آن هستند که یک کارشناس IT را در اختیار بگیرند تا مشخص کند کدام یک از تجهیزات فناوری برای شرکت آن‌ها بیشترین فایده را دارد».

اما به گفته مدیر مرکز DataOne، استفاده از سیستم‌های پردازش ابری تمامی این مشکلات را از بین می‌برد و باعث می‌شود بدون مشکل بتوان هزینه‌های سازمانی را پایین آورد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد