فناوری اطلاعات و نرم افزار

فناوری اطلاعات , نرم افزار - هوش تجاری - داده کاوی - سیستم های اطلاعاتی مدیریت - مشاوره و اجرای پروژه

فناوری اطلاعات و نرم افزار

فناوری اطلاعات , نرم افزار - هوش تجاری - داده کاوی - سیستم های اطلاعاتی مدیریت - مشاوره و اجرای پروژه

آشنایی با رایانش ابری ،


  رایانش ابری مدلی است برای داشتن دسترسی فراگیر، آسان و بنا ب هسفارشِ شبکه به  مجموع های از منابع رایانشی پیکربند یپذیر (مثل: شبک هها، سرورها، فضای ذخیره سازی، برنام ههای کاربردی و سرویس ها) که بتوانند با کمترین کار و زحمت یا نیاز به دخالت فراهم کننده سههرویس بههه سههرعت فراهههم شده یهها آزاد (رههها) گردند.

 : این مدل ابری از در دسترس بودن پشتیبانی کرده و ترکیب شده از

 : ویژگی اساسی   

سلف سرویس بناب هسفارش ●

دسترسی گسترده شبکه ●

یک کاس هسازی منابع ●

انعطاف پذیری سریع (درجا) ●

سرویس های اندازه گیری شده ●

 :  شکل سرویس دهی

(SaaS) نر مافزار به عنوان سرویس ●

(PaaS) بستر به عنوان سرویس ●

(IaaS) زیرساخت به عنوان سرویس ●

: شکل آماده سازی

(Private cloud) ابر خصوصی ●

(Community cloud) ابر گروهی ●

(Public cloud) ابر عمومی ●

(Hybrid cloud) ابر آمیخته


برای مطالعه مقاله به ادامه مطلب مراجعه کرده و فایل را دانلود نمایید .


  ادامه مطلب ...

kaizen )بهبود مستمر(

کایزن یا بهبود مستمر پنجمین گامی است که درهزینه یابی برمبنای هدف بر می دارند و برعملیات  کنترل های لازم اعمال می شود تا باز هم هزینه ها کاهش یابند .

مقصود از کایزن جست وجوی دائمی برای یافتن راه های جدید جهت کاهش دادن هزینه های  فرایند تولید یک محصول که دارای طرح وکارکرد مشخص است .

هزینه یابی بر مبنای هدف و کایزن دو روش مکمل یکدیگر هستند و برای کاهش دادن مستمر هزینه ها و افزایش ارزش محصولات )از دیدگاه مشتری( مورد استفاده قرار می گیرند. کایزن روند کاهش بهای تمام شده محصولی است که هم اکنون تولید می شود . کایزن یک شیوة مدیریتی ژاپنی است که براساس دیدگاههای دکتر دبلیو . ای . دمینگ و دکتر جی.ام.جوران اساتید رشتة مدیریت در آمریکا شکل گرفته است و بعدها توسط ژاپنی ها کلید قدرت  رقابت آنها گردید .


جهت دانلود این فایل به ادامه مطلب مراجعه نمایید . 

 

ادامه مطلب ...