فناوری اطلاعات و نرم افزار

فناوری اطلاعات , نرم افزار - هوش تجاری - داده کاوی - سیستم های اطلاعاتی مدیریت - مشاوره و اجرای پروژه

فناوری اطلاعات و نرم افزار

فناوری اطلاعات , نرم افزار - هوش تجاری - داده کاوی - سیستم های اطلاعاتی مدیریت - مشاوره و اجرای پروژه

سمینار «معرفی راهکارهای مجازی‌سازی مبتنی بر VMware» برگزار شد

سمینار معرفی نرم‌افزار VMware vSpher 4.1، توسط شرکت آینده نگاران (آیکو) در سالن آمفی تئاتر خوارزمی دانشگاه شیراز برگزار شد. در این سمینار که در روز دوشنبه دوم آبان برگزار شد، بیش از دویست نفر از مدیران و کارشناسان IT وزارتخانه‌ها، بانک‌ها، دانشگاه‌ها، شرکت‌ها و موسسات بزرگ دولتی و خصوصی استان فارس، حضور داشتند.

در ابتدای این سمینار، ایمان فکری، ‌مدیر عامل آیکو به معرفی مختصری از شرکت و فعالیت‌های آن شامل ارائه راهکار‌های جامع امنیت شبکه (Network security solutions)، ارائه راهکار جامع مدیریت ارتباط با مشتریان (Microsoft CRM) پرداخت.

وی تهیه و ارائه نرم‌افزار‌های مختلف با لایسنس معتبر در ایران شامل کلیه محصولاتSymantec ، Microsoft و محصولات دیگر شرکت‌های برتر نرم‌افزاری دنیا را به عنوان فعالیت دیگر شرکت معرفی نمود. در ادامه پریسا الوندی،‌ مدیر فروش بخش امنیت شبکه آیکو، شرکت VMware و فعالیت‌های آن را معرفی نمود.

گفتنی است در این سمینار از ایشان به عنوان برنده‌ جایزه مدیر فروش برتر خاورمیانه در مورد محصولات سیمانتک (Symantec security champion 2010) که در حاشیه نمایشگاه Gitex امسال در دوبی برگزار شده بود، تقدیر به عمل آمد.

بخش بعدی این برنامه با سخنرانی ایمان دستیار، ‌مدیر فنی آیکو ادامه یافت که در آن راهکارهای مجازی‌سازی و مزایای آن مورد بررسی قرار گرفت و سپس نرم‌افزار VMware vSpher 4.1 به صورت کامل معرفی و کاربردها و ویژگی‌های آن تشریح گردید.

بررسی Desktop Virtualization بر اساس VMware view 4.5 بخش دیگری از این سمینار بود که توسط بهروز کاوند،‌ کارشناس ارشد فنی آیکو انجام گرفت. در ادامه، ایمان دستیار به بررسی مزایای رقابتی VMware نسبت به محصولات مشابهی همچون MS Hyper–V و Citrix پرداخت. در پایان‌ به پرسش‌های مطرح شده توسط حضار پاسخ داده شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد