فناوری اطلاعات و نرم افزار

فناوری اطلاعات , نرم افزار - هوش تجاری - داده کاوی - سیستم های اطلاعاتی مدیریت - مشاوره و اجرای پروژه

فناوری اطلاعات و نرم افزار

فناوری اطلاعات , نرم افزار - هوش تجاری - داده کاوی - سیستم های اطلاعاتی مدیریت - مشاوره و اجرای پروژه

راه حل یکپارچه سازی سیستم های اطلاعاتی

متغیر بودن قوانین رقابتی در دنیای کسب و کار، فرایند ارائه محصول جدید به بازار را با اهمیت خاصی جلوه داده است. اکثر سازمانها امروزهبیش از هر زمان دیگری دریافته اند که صرفاً تکیه و اعتماد به اهرمهای رقابتی سنتی مثلِ افزایش کیفیت، کاهش هزینه و تمایز در ارائه محصولات وخدمات ، کافی نیست و درعوض مفاهیمی مثل سرعت و انعطاف پذیری در رقابت ، نمود قابل توجهی پیدا کرده اند و گرایش به سمت ارائه محصولاتبهبود دهنده محصولات موجود سازمان که در سازمان جاافتاده ، تغییر کرده است و از بین بردن ترس و خطرات ناشی از جایگزینی محصول جدید درسازمان ، خود دلیل موجه این تغییر نگرش است.

دراین تحقیق ضمن ارائه مدلی برای یکپارچه سازی سیستم اطلاعاتی که موجب می شودتا سازمان باهزینه کمتری،بازار رقبارابرای خود بومی سازینموده و از تمام امکانات دیگرشرکت ها به سود خود بهره مند شود،همچنین به روشهای عملی این کار پرداخته شده و در انتها روشی پیشنهاد شده کهعلاوه بر محاسن روشهای موجود ، اشکالات آنها را نیز پوشانده است . این روش مستقل از بانک اطلاعاتی ، سیستم عامل و زبان برنامه نویسی برنامههای کاربردی موجود است . امکان سنجی آن در یک محیط نمونه انجام گرفته و در حال حاضر در مرحله طراحی و پیاده سازی می باشد .

دانلود مقاله را در ادامه مطلب جستجو نمایید.

 
ادامه مطلب ...

پیاده سازی هوش تجاری دربستر رایانش ابری

امروزه فناوری رایانش ابری به دلیل ارزشی که می تواند برای تجارت در دنیای پر رقابت امروز ایجاد کند، بسیار حائز اهمیت است. دراین مقاله، نشان داده شده است که هوش تجاری مبتنی بر رایانش ابری چگونه می تواند در حل مشکلات تجارت تاثیر قابل توجهی داشته باشد.هوش تجاری به خودی خود دارای دو نیازمندی عمده می باشد که موجب عدم استقبال تعدادی از واحد های تجاری از راه حل های آن شده است.این دو نیازمندی که هزینه ی بالایی را بر سازمان ها تحمیل می کنند، عبارتند از پیاده سازی پایگاه های داده با ظرفیت بالا و پشتیبانی از حجمزیاد داده و همچنین یک پردازشگر قدرتمند و مناسب برای تحلیل داده ها. هدف این مقاله نشان دادن اهمیت استفاده از رایانش ابری درراه حل های هوش تجاری است.

جهت دانلود مقاله به ادامه مطلب مراجعه نمایید .

ادامه مطلب ...