فناوری اطلاعات و نرم افزار

فناوری اطلاعات , نرم افزار - هوش تجاری - داده کاوی - سیستم های اطلاعاتی مدیریت - مشاوره و اجرای پروژه

فناوری اطلاعات و نرم افزار

فناوری اطلاعات , نرم افزار - هوش تجاری - داده کاوی - سیستم های اطلاعاتی مدیریت - مشاوره و اجرای پروژه

با این آزمون زبان برنام نویسی مناسب خود را پیدا کنید



برنامه نویسی قطعا حرفه ای دشوار و نیازمند استعداد بالا است و تبدیل شدن به یک برنامه نویس خوب در توان هر کسی نیست. اگر به دنبال یادگیری یک زبان برنامه نویسی به عنوان تخصص، سرگرمی یا یک مهارت جانبی هستید، ممکن است در میان خیل عظیم زبان های برنامه نویسی گم و سردرگم شوید.

اما با استفاده از این ابزار تحت وب با نام Codementor میتوانید ضمن انجام یک آزمون ساده و سریع بهترین و مناسب ترین زبان برنامه نویسی برای خود را پیدا کنید. این ابزار تحت وب که میتوانید به آدرس آن در اینجا مراجعه کنید، در ابتدا نیت شما را از یادگیری یک زبان برنامه نویسی سوال میکند.

بعد از آن با سوالات مشخص تر و جزئی تر مانند حوزه مورد علاقه برای برنامه نویسی و حتی نشان داده نمونه هایی از کد نویسی به زبان های برنامه نویسی سعی میکند آنچه در خور استعداد و نیاز شما است را پیشنهاد کند.

انجام این آزمون کمتر از یک دقیقه زمان میبرد و در نهایت زبان برنامه نویسی مناسب شما و همچنین تشریح دلایل این انتخاب برای شما نمایش داده خواهد شد. با خواندن این دلایل تفصیلی میتوانید امتیاز و رتبه زبان برنامه نویسی پیشنهادی را در مواردی از جمله سادگی یادگیری برای مبتدیان، قابلیت قبض و بسط زبان و فرصت های شغلی مشاهده کنید.