فناوری اطلاعات و نرم افزار

فناوری اطلاعات , نرم افزار - هوش تجاری - داده کاوی - سیستم های اطلاعاتی مدیریت - مشاوره و اجرای پروژه

فناوری اطلاعات و نرم افزار

فناوری اطلاعات , نرم افزار - هوش تجاری - داده کاوی - سیستم های اطلاعاتی مدیریت - مشاوره و اجرای پروژه

هشتمین کنفرانس بین المللی مدیریت استراتژیک

زمان برگزاری : در ۱۹و۲۰ مهرماه ۱۳۹۰

مکان برگزاری : تهران

پس از برگزاری موفقیت آمیز ۷ دوره از این کنفرانس ،هشتمین دوره از این رویداد علمی با مجوز معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور در تهران سالن همایش های بین المللی رازی برگزار نماید.

از جمله مزیتهای این کنفرانس

سخنرانی پروفسور کای الکساندر مشاور شرکت مکنزی و عضو کمیته ارزیابی انتشارات آکسفورد در حوزه استراتژی و رهبری

سخنرانی دکتر فلمینگ ریاست دانشکده رهبری و استراتژی دانشگاه کوپنهاگ دانمارک

سخنرانی دکتر کوروش معتمدی و پروفسور نجاتی می توان اشاره نمود.

در این کنفرانس دو روزه علاوه بر ارائه مقالات برتر ،کارگاههای آموزشی و تخصصی در حاشیه کنفرانس برگزار خواهد گردید.

علاقه مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و همچنین دریافت بروشور و کتابهای الکترونیکی مدیریت استراتژیک به وب سایت کنفرانس www.sms.org.ir مراجعه نمایند

دومین کنفرانس بین المللی بازاریابی اینترنتی ایران

دومین کنفرانس بین المللی بازاریابی اینترنتی ایران، در تاریخ ۱۳و۱۴ بهمن ماه سال جاری، در مرکز همایش های صدا و سیما با حضور صاحبنظران و کارشناسان بین المللی برگزار می شود.

به گزارش «تابناک» در این کنفرانس اساتید برتر بازاریابی اینترنتی جهان آخرین دستاوردهای خود را در این زمینه با شرکت کنندگان در این کنفرانس در بین خواهند گذاشت.

در دومین کنفرانس بین المللی بازاریابی اینترنتی ایران مباحثی نظیر: بومی سازی استراتژی های بازاریابی اینترنتی- مدل های درآمدزایی در محیط وب- بازاریابی مستقیم در محیط وب - رسانه های اجتماعی و برند هایی که با بکارگیری این رسانه ها در وب به شهرت رسیدند>>، <<تجزیه و تحلیل وب- بررسی نمونه ها و شرکت های موفق بین المللی- سئو و بهینه سازی محتوا - در محور بحث قرار خواهند داشت.

سخنرانان کنفرانس عبارتند از :

ماسیموبورجیو (Massimo Burgio)، عضو هیئت مدیرهSempo، متخصص طراحی و راه اندازی کسب و کارهای مجازی در سطح بین المللی، دارای تخصص ارتباطات، تبلیغات و بازاریابی، مشاور E-Branding در اجتماعات مجازی، مشاور آژانس های بازاریابی بین المللی.

ادامه مطلب ...

پاسخ به صندوق پستی

سلام 

 خدمت تمام دوستان و بازدیدکنندگان 

 

یک عذر خواهی بدهکارم چرا که بدلیل مشغله کاری فرصت نکرده ام پاسخ درخواست اخیر دوستان که در صندوق پستی درج کرده اند را تا کنون بدهم . لذا سعی بر آن دارم تا چند روز آینده انجام وظیفه نمایم. 

پیشاپیش مرا عفو نمایید و تاخیر بعمل آمده را حمل بر بی توجهی و جسارت مگذارید. 

 

بررسی راهکارهای ایجاد بیمارستان الکترونیکی

دبیر علمی دومین سمپوزیم بیمارستان الکترونیکی و تله مدیسین با بیان اینکه با برگزاری این سمپوزیوم دیدگاه‌های مشترک در زمینه بیمارستان الکترونیکی فراهم می‌شود و راهکارها برای شرایط موجود مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد، گفت: قصد داریم به یک برنامه مشترک و جامع در زمینه توسعه برنامه‌های مجازی در بیمارستان‌ها و استفاده از آن در کشور نزدیک شویم.

به گزارش ایتنا از ستاد خبری دومین سمپوزیوم بیمارستان الکترونیکی و تله مدیسین، دکتر ماشاءالله ترابی در زمینه وضعیت تله مدیسین در ایران گفت: تله مدیسین به معنای فعالیت پزشکی از راه دور در کشور ما سابقه قابل توجهی دارد و با گسترش ابزارهای فناوری اطلاعات، توسعه در این زمینه نیز فراهم می‌شود.

ادامه مطلب ...

دوام خرید آنلاین پس از تطبیق در اینترنت

نتایج طرح “آمارگیری از کاربران اینترنت” که برای اولین بار در دی ماه سال ۸۸ توسط مرکز آمار ایران به اجرا گذاشته‌ شد، نشان می‌دهد ضریب نفوذ اینترنت در کشور دراین سال به ۱/۱۱ درصد رسیده است. هدف اصلی از اجرای این طرح که به درخواست شرکت‌ فناوری اطلاعات و با همکاری پژوهشکده‌ آمار به اجرا درآمده است، برآورد ضریب نفوذ اینترنت در کشور است )گزارش ایسنا(.

ضریب نفوذ اینترنت یکی از شاخص‌های مهم در حوزه‌ فناوری اطلاعات کشورها و در زمره شاخص‌های اهداف توسعه‌ هزاره است که منظور از آن نسبت جمعیت استفاده کننده از اینترنت در کشور به کل جمعیت کشور ضرب در ۱۰۰ است. روش آمارگیری در این طرح، نمونه‌گیری است که با مراجعه به ۹۸۹۸۲ خانوار و تکمیل پرسشنامه برای آنها توسط مامور آمارگیری و توسط خانوار (برای خانوارهای دارای کاربر اینترنت) انجام شده است.

نگاهی به اهم نتایج طرح نشان می‌دهد که در سال ۸۸، از مجموع ۸/۱۸ میلیون خانوار کشور، در حدود نیم میلیون خانوار (۵/۲۶ درصد) در محل سکونت و یا در محل‌های دیگر از اینترنت استفاده کرده‌اند، بدین ترتیب که حداقل یک عضو این خانوارها، کاربر اینترنت بوده است. این سهم برای خانوارهای شهری کشور بالغ بر ۱/۳۴ درصد و برای خانوارهای روستایی کشور حدود ۸/۸ درصد بوده است.

در دورۀ مورد نظر، از کل ۸/۷۱ میلیون نفر جمعیت کشور، ۹۶/۷ میلیون نفر کاربر اینترنت بوده‌اند. بر این اساس ضریب نفوذ اینترنت در کشور، ۱/۱۱ درصد است، بدین معنا که از هر ۱۰۰ نفر جمعیت کشور، در حدود ۱۱ نفر در زمان آماری طرح از اینترنت استفاده کرده‌اند.

ادامه مطلب ...