در این مقاله با ابزارهای مشهور و کارآمدی آشنا خواهید شد که به راحتی میتوانید آنها را ضمیمه مجموعه برنامههای مایکروسافت آفیس کنید. آنها کار کردن با آفیس را برایتان لذتبخشتر و سادهتر خواهند نمود، افزونههای فراوانی برای نرمافزارهای گروه آفیس وجود دارد، اما من بهترینها و پرکاربردترینها را برای ساده کردن کار با آفیس به شما معرفی خواهم کرد.
1 - ذخیرهسازی فایلها در قالب PDF و یا XPS یکی از سئوالهایی که تا به حال چندین بار از من پرسیده شده، درباره چگونگی ذخیرهسازی گزارشهای Access به فرمت PDF بوده است. Adobe فایلهایی را در فرمت PDF ایجاد میکند، این فرمت استاندارد، برای مشاهده مستندات گوناگون است. اپل با ایجاد فایلهای انعطافپذیر باعث رشد و همهگیر شدن این نوع مستندات شده است. با مطالعه مطالب Open Standard از این آدرس اطلاعات خود را در این زمینه کاملتر کنید.
http://www.iso.org/iso/iso_catalogue/catalogue_tc/catalogue_detail.htm?csnumber=51502 XML Paper Specification یا همان (XPS) بر پایه XML از سوی مایکروسافت طراحی شده است و مورد نیاز بسیاری از برنامهنویسان میباشد و مایکروسافت برای رعایت اصول استانداردسازی بین مستندات و ارائه راه حل مناسب برای تغییر فرمت فایلهای خود به PDF، برای گروه نرمافزارهای آفیس 2007 اقدام به ارائه ذخیرهسازی فایلها در قالب PDF و یا XPS نموده است که در آدرس زیر قابل دسترس عموم است:
ادامه مطلب ...سالهای گذشته که مفاهیم DW/BI به صورتی ناشناخته بود پیدا کردن نقطه شروع پروژه خیلی سخت و ادامه درست آن سخت تر بود. اکنون تا اندازه ای مسیر و متدولوژی های پروژه های DW/BI روشنتر از گذشته شده است. سوالی که از اکثر افرادی که مدعی پیاده سازی DW/BI شده اند می پرسم اینست که سرانجام پروژه آنها چه شد و همگی آنها مدعی هستند که پروژه ما 100% با موفقیت توام بوده است. سوالی که مطرح می شود اینست که چرا و چگونه در اروپا و امریکا با کمپانی های معظم فناوری اطلاعات با تئوریسین ها و کارشناسان خبره این فن در پروژه های DW/BI با 50% شکست روبرو میشوند ولی در کشور ما شرکتهایی بعضا 4-5 نفره که برخی کارشناسان آن اولین تجربه کاری خود را میگذرانند چنین پروژه هایی را با موفقیت اجرا میکنند؟!
نگاهی به اهداف DW/BIهفت نیاز اصلی که توسط راهکار DW/BI هدف قرار گرفتهاند:
هفدهمین نمایشگاه بینالمللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیکی (ایران الکامپ ۲۰۱۱) از ۱۸ تا ۲۱ آذر ماه امسال برپا خواهد شد.
به گزارش ایتنا از فناوران، بر اساس اطلاعات درج شده در وبسایت شرکت نمایشگاههای بینالمللی، مجوز اجرای الکامپ هفدهم به نام سازمان نظام صنفی رایانهای صادر شده است.
همچنین مجوز نمایشگاه ایران تلکام نیز که امسال دوازدهمین دورهاش برپا خواهد شد، همچنان نام شرکت پالار سامانه را به عنوان مجری پای خود میبیند.
تلکام ۲۰۱۱ نیز ۲۴ آبان ماه آغاز میشود و چهار روز ادامه مییابد.
این مقاله که به وسیله دکتر راجرامش تنظیم و تدوین شده و به وسیله>امیره نیکخواه< رییس گروه نظارت واستانداردسازی دفتر فناوری اطلاعاتشرکت توانیر ترجمه و تلخیص شدهمباحث مهم مدیریت جامعفرآیندهای کسب و کار را مورد ارزیابیو تجزیه و تحلیل قرارداده است.
فرض میکنیم که تصمیم گرفتهاید باخانواده به سفر بروید. لازم است به مدتطولانی رانندگی کنید و اتومبیل شما برایچنین سفری مطمئن نیست. بنابراینتصمیم به خرید اتومبیل میگیرید. در ایننمایشگاه اتومبیل پاترول را با توضیحاتفروشنده انتخاب میکنید و از مزایای ایناتومبیل برای همسرتان صحبتمیکنیداما پس از بازگشت از سفر متوجهمیشوید، پاترول برای سفرهای روزانهداخل شهر زیاد مناسب نیست.
بدین ترتیب، شما هزینه زیادی براییک نرمافزار صرف کردهاید که تا حدزیادی بیمصرف است.
بنابراین در محیط کار پیدا کردننرمافزار مناسب که هم اهداف کوتاه مدتو هم اهداف بلند مدت شما را تامین کرده وضمانت کند بسیار مهم است.
باید گفت که فناوری اطلاعات واهداف کسب و کار هم در یک جهتهستند.
در سناریوی مسافرت، به کارگیریروش زیر نتیجه بهتری بدنبال دارد: قبل ازهر چیز، شما و همسرتان اهداف خانواده راتعیین کنید. احتمالا رسیدن به توازن پکار- زندگیپ یکی از اهداف خواهد بود. وقتیتصمیم به مسافرت میگیرید، پیشنهاد راامکانسنجی کنید که شامل بودجه،زمانبندی، اولویتهای خانواده، اهداف بلندمدت در حدود یک زندگی متوازن باشد ومشخص کنید که آیا مسافرت با اهدافخانواده متناسب است یا خیر؟
در صورتیکه نتیجه امکانسنجیمثبت باشد، برای مسافرت برنامهریزیکنید.
رضا تقی پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در واکنش به طرح "اینترنت چمدانی" دولت آمریکا از توانایی فنی ایران برای مقابله با این پدیده خبر داد و تاکید کرد: برخی از اقداماتی که توسط دولت آمریکا و کشورهای همپیمان آن صورت میگیرد به واقع مصادیق بارز سایبر تروریسم است چرا که این کشورها اظهار میکنند این اقدامات برای ایجاد ناهنجاریهای اجتماعی و دامن زدن به مفاسد اخلاقی و مسائلی از این دست در دیگر کشورها مخالف صورت میگیرد.
در بخش قبلی با تکنیک ها و روشهای قابل توجه در سه مبحث ارسال کالا، سفارش گیری و بازپس گیری کالا ها آشنا شدیم که مربوط به خدمات هنگام فروش بودند در این بخش سعی می کنیم تکنیک های قابل توجه پس از فروش سایت تجاری را مورد ارزیابی قرار دهیم. استفاده درست و اصولی از این تکنیک ها باعث می شود که مشتری پس از خرید خود را تنها احساس نکند و همیشه سایت شما را یک فروشگاه فعال، پویا و مشتری مدار بداند.
مدیریت کانال های تماس مشتری با سایت
مشتری پس از خرید به علت های مختلف نیازمند برقراری ارتباط مجدد با سایت خواهد بود بنابراین لازم است که سایت کانال های ارتباطی مختلفی را در اختیار وی قرار دهد. با توجه به اهمیت مشتری در سایت های تجارت الکترونیک لازم است برنامه ریزی و دقت بالایی در جذب و به کاربردن نظرات مشتری پس از اتمام فرایند خرید صورت گیرد. از جمله روش های قابل استفاده برای ایجاد تعامل ارتباطی بین سایت و مشتری می توان به موارد زیر اشاره کرد:
1- جذب شکایت ها، پیشنهاد ها و انتقادها
ادامه مطلب ...درصد بزرگی از کالاها قابل معامله در وب جزو کالاهای فیزیکی به شمار می آیند و بنابراین برای شکل گیری فرآیند خرید باید کالا با استفاده از روش های مناسب حمل و نقل به دست مشتری برسد. سرویس حمل و نقل در سایت تجارت الکترونیکی یکی ضرورت حیاتی به شمار می رود و بهره گیری از سرویس های قابل اعتماد مردم تاثیر فراوانی در جذب آنها خواهد داشت همچنین باعث حفظ کیفیت کالا و جلوگیری از آسیب دیدگی آن تا رسیدن به مقصد نهایی خواهد شد. نکته دیگری که در مورد سرویس های حمل و نقل حائز اهمیت است تنوع کمی و کیفی در این سرویس هاست که باید حداکثر تطابق با نیاز های مشتریان را داشته باشد. بنابراین ضروری است که مدیر وب سایت تجاری پیش از راه اندازی سایت بر اساس تنوع جغرافیایی راه حل های مختلف حمل و نقل امن و سریع را جستجو کند و در صورت لزوم با آنها وارد قرار داد شود. سایت تجاری باید به مشتری این امکان را بدهد روش حمل و نقل را بر اساس نیاز خود گزینش کند و از مفاد و تبعات گزینش هر یک از آنها آگاهی کامل یابد. همچنین شایسته است تا سایت های تجاری شرایط و ضوابطی را برای قابلیت ارسال کالا با توجه به محدودیت های زمانی و مکانی تعیین کنند تا در آینده با سردرگمی مشتریانشان مواجه نشوند. در مسئله سرویس های ارسال کالا با چالش های زیر مواجه هستیم.
1- انتخاب شیوه ارسال کالا
سایت باید امکان انتخاب شیوه ارسال کالا و آگاهی از کم و کیف هر یک روش ها رو به مشتری بدهد. بنابراین سایت باید بر اساس بررسی ها و همچنین شناخت نیازهای مشتریان شیوه های مطمئن و مختلفی را برای ارسال کالا به مشتری پیشنهاد نماید.
2- زمان ارسال و تحویل کالا
ادامه مطلب ...فرایند ارزیابی عملکرد که امروزه باید آن را در چارچوب مدیریت عملکرد طراحی و پیاده سازی نمود یکی از مهمترین فرایند توسعه منابع انسانی به شمار می رود.
مهمترین عواملی که در طراحی یک فرایند ارزیابی عملکرد اثربخش لازم است مورد توجه قرار گیرند را می توان به شرح ذیل برشمرد:
- شفاف سازی ارتباط عملکرد کارکنان با استراتژی ها و اهداف سازمان
- تعیین شاخصهای عملکردی جهت ارزیابی
-تعیین و برقراری ارتباط بین فرایند ارزیابی عملکرد با سایر فرایندهای توسعه منابع انسانی
در این مقاله تلاش شده است با توجه به رویکرد فوق و براساس مدل “5W” نسبت به تشریح عوامل کلیدی در طراحی فرایند ارزیابی عملکرد پرداخته شود.
ارزشیابی، به عنوان یک فعل، از ابتدای خلقت بشر و در ذات و کردار اغلب موجودات زنده، به نوعی حضور داشته و اساسا مبنای رفتارهای فطری و اکتسابی بشر بوده است. ادیان الهی عموما معیار و شاخص های رفتاری و کرداری به انسانها عرضه کرده، در ازای تبعیت از آنها پاداشهای معین و در صورت استنکاف نیز مجازاتهای معینی را بشارت داده اند.
امروز براتون یک تست هوش خیلی جالب گذاشتم .
حجمش هم خیلی کمه و امیدوارم که دانلود کنید و خوشتون بیاد .
حجم فایل : 30 کیلوبایت
فرمت فایل : power point
برای دانلود روی لینک زیر کلیک کنید :