فناوری اطلاعات و نرم افزار

فناوری اطلاعات , نرم افزار - هوش تجاری - داده کاوی - سیستم های اطلاعاتی مدیریت - مشاوره و اجرای پروژه

فناوری اطلاعات و نرم افزار

فناوری اطلاعات , نرم افزار - هوش تجاری - داده کاوی - سیستم های اطلاعاتی مدیریت - مشاوره و اجرای پروژه

توسعه اینترنت پرسرعت یکی از 29 اولویت مخابرات در سال جدید

یک مقام مسئول شرکت مخابرات با اشاره به رویکردهای جدید این شرکت بعد از خصوصی‌سازی به ویژه در سال جدید گفت: در این سال حداقل 29 اولویت کاری باید به جد پیگیری شود که توسعه اینترنت پرسرعت از جمله آنها خواهد بود.






داوود زارعیان در گفت‌وگو با مهر بر برنامه‌محوری در اجرای پروژه‌ها با رویکرد علمی و دانش‌محور به عنوان یکی از اولویت‌های کاری شرکت مخابرات ایران تاکید کرد و گفت: یکی از برنامه‌های شرکت مخابرات ایران در سال جاری، روزآمدی و استفاده از فناوری‌های نو است.

وی با بیان اینکه تغییر در ساختار اداری و سازمانی و به روز کردن قوانین و مقررات با هدف سرعت بخشیدن به امور و نیز ارتقای جایگاه بین‌المللی مخابرات از طریق حضور موثر در مجامع منطقه‌ای و بین‌المللی از دیگر اقدامات مخابرات است اضافه کرد: شرکت مخابرات ایران در سال جدید بر توسعه کاربرد فناوری اطلاعات در جامعه با هدف تقویت اقتصاد ملی و صرفه‌جویی در هزینه‌ها و افزایش بهره‌وری تاکید دارد.

زارعیان ارتقاء خدمات پس از فروش و عرضه خدمات به مشتریان از طریق شبکه‌های مجازی را از دیگر محورهای مخابرات در سال جاری عنوان کرد و ادامه داد: نقش آفرینی در توسعه کلان کشور از طریق تحقق دولت الکترونیکی، توسعه اینترنت پرسرعت، حفظ و تداوم یکپارچگی مدیریتی از دیگر اولویت‌های کاری شرکت مخابرات ایران در سال جاری خواهد بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد