فناوری اطلاعات و نرم افزار

فناوری اطلاعات , نرم افزار - هوش تجاری - داده کاوی - سیستم های اطلاعاتی مدیریت - مشاوره و اجرای پروژه

فناوری اطلاعات و نرم افزار

فناوری اطلاعات , نرم افزار - هوش تجاری - داده کاوی - سیستم های اطلاعاتی مدیریت - مشاوره و اجرای پروژه

تصویب تعرفه سراسری خدمات مهندسی شبکه در سال 89

رییس کمیسیون شبکه سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران با اعلام این خبر توضیح داد: تعرفه خدمات مهندسی شبکه سال 89،  بعد از تایید هیات مدیره، به مدت یک ماه روی سایت سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور قرار خواهد گرفت تا فعالان این حوزه نظرات خود را در این مورد به کمیسیون اعلام کنند تا تعرفه به تصویب نهایی برسد.

وی از انتشار کتاب تعرفه خدمات مهندسی  خبر داد و افزود: کمیسیون شبکه سازمان به منظور دسترسی آسان به اطلاعات این حوزه  قصد دارد به زودی کتاب تعرفه خدمات مهندسی شبکه را منتشر کند تا این کتاب مرجعی برای سازمان‌ها و ارگان‌ها و مشتریان دولتی باشد.

وی انتشار این کتاب و تعیین تعرفه خدمات مهندسی شبکه را نقطه تعامل بخش خصوصی و دولتی دانست و گفت: سازمان‌ها و نهادهای دولتی برای بودجه‌بندی پروژه‌های خود به یک تعرفه واحد و استاندارد برای اجرای مناقصات نیاز دارند و سازمان نظام صنفی رایانه‌ای بدون هیچ چشمداشتی هر ساله این کار را انجام می‌دهد تا کارشناسان IT سازمان‌ها بتوانند به آن استناد کنند.

به گفته بابادی‌نیا، انتشار کتاب تعرفه خدمات مهندسی شبکه برای اولین بار در حوزه ICT انجام می‌شود و در سال‌های آتی نیز منتشر و به‌روز خواهد شد.

وی همچنین از انتشار کتاب تعرفه خدمات افتا خبر داد و افزود: این کتاب نیز به زودی توسط کمیسیون افتا منتشر خواهد شد.گفتنی است تعیین تعرفه سراسری خدمات مهندسی شبکه از سال 1383 توسط زیرگروه کمیته سخت‌افزار انجمن شرکت‌های انفورماتیک انجام می‌شد و از زمان تاسیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای این وظیفه به کمیسیون شبکه سازمان سپرده شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد