فناوری اطلاعات و نرم افزار

فناوری اطلاعات , نرم افزار - هوش تجاری - داده کاوی - سیستم های اطلاعاتی مدیریت - مشاوره و اجرای پروژه

فناوری اطلاعات و نرم افزار

فناوری اطلاعات , نرم افزار - هوش تجاری - داده کاوی - سیستم های اطلاعاتی مدیریت - مشاوره و اجرای پروژه

پورتال CRM سامانه سوخت کشور راه اندازی می شود

فناوران- مهندس شهرام رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار ما با اعلام این خبر افزود: با نهایی شدن طرح تجهیز جایگاه‌های CNG به سامانه هوشمند سوخت افراد می‌توانند با داشتن کارت هوشمند سوخت فعلی هم در جایگاه‌های CNG و بنزین سوخت‌گیری کنند.

رضایی گفت: هم‌اکنون تمام 19 جایگاه LPG نیز به این سامانه مجهز شده‌اند.

  پرداخت آنلاین

معاون فنی سامانه هوشمند سوخت گفت: هم‌اکنون حدود 927 جایگاه به سامانه پرداخت آنلاین الکترونیکی بهای سوخت مجهز بوده و بانک ملت قصد دارد تا پایان شهریور‌ماه امسال این تعداد را به 1500 جایگاه برساند.

رضایی افزود: اجرای این طرح مستلزم آن است که جایگاه‌ها به صورت آنلاین به سوییچ شتاب مجهز باشند و شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی نیز در تلاش است که پرداخت آنلاین را در کشور گسترش دهد.

وی با بیان اینکه قابلیت پرداخت آفلاین کارت هوشمند سوخت در دست بررسی است، گفت: قصد داریم در صورت توفیق در عملیاتی شدن، این امکان را در جایگاه‌ها نیز فراهم کنیم. 

رضایی گفت: هم‌اکنون حدود 18 میلیون کارت فعال داریم.

وی با بیان اینکه با اجرایی شدن پروژه کارت هوشمند سوخت توانسته‌ایم از هدر رفتن بسیاری از انرژی‌های خود جلوگیری کنیم، گفت: در صورت اجرا نشدن طرح سامانه هوشمند  سوخت   امروزه      می بایست شاهد مصرف روزانه 100 میلیون لیتر بنزین می‌بودیم در حالی که این رقم پس از اجرای این طرح به حدود 60 میلیون لیتر در روز رسیده است.

رضایی افزود: با استفاده از سیستم مدیریتی این سامانه توانسته‌ایم مدیریت مناسبی در این حوزه داشته باشیم و در همین راستا واردات ما هم‌اکنون به کمتر از 21 میلیون لیتر رسیده است و بیش از 11 میلیارد دلار صرفه‌جویی ارزی داشته‌ایم.

  پورتال CRM سامانه سوخت کشور

رضایی گفت: پورتال CRM سامانه سوخت کشور در حال راه‌اندازی است که از طریق آن تمامی خدمات به صورت اینترنتی انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه این پورتال با همکاری یکی از دانشگاه ها راه‌اندازی می‌شود، افزود: درخواست‌هایی همچون درخواست کارت المثنی، ثبت مفقودی و موارد دیگر از طریق این پورتال انجام می‌شود و هم‌اکنون در مراحل پایانی طراحی است و در صورت تکمیل راه‌اندازی می‌شود.

نظرات 1 + ارسال نظر
معظمی دوشنبه 7 تیر 1389 ساعت 16:17 http://www.nod32serial.persianblog.ir

سلام و سپاس از محبتتان.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد