هوش تجاری، نه بعنوان ِیک محصول و نه بعنوان ِیک سِیستم، بلکه بعنوان ِیک معماری موردنظر است که شامل مجموعه ای از برنامه های کاربردی و تحلِیلی است که به استناد پاِیگاه های داده عملِیاتی و تحلِیلی به اخذ و کمک به اخذ تصمِیم برای فعالِیت های هوشمند تجاری می پردازند.
هوش تجاری یکی از شاخههای فناوری اطلاعات است. مفهوم هوش تجاری نسبتا جدید است، اما با دامنه وسیعی از تکنیکها، ابزارها و برنامههای کاربردی در ارتباط است.
و هدف آن ارتقای کیفیت عملیات و تحلیل عملیات است.
جهت دانلود فایل مورد نظر به ادمه مطلب مراجعه نمایید...............
رمز فایل: allameh