فناوری اطلاعات و نرم افزار

فناوری اطلاعات , نرم افزار - هوش تجاری - داده کاوی - سیستم های اطلاعاتی مدیریت - مشاوره و اجرای پروژه

فناوری اطلاعات و نرم افزار

فناوری اطلاعات , نرم افزار - هوش تجاری - داده کاوی - سیستم های اطلاعاتی مدیریت - مشاوره و اجرای پروژه

مقالان ارزشمند معماری سازمانی

مقالات ارزشمند معماری سازمانی. 

حتما دانلود کنید.

  

 

لینک های دانلود تصحیح شد مطمئن باشید عذرخواهی از همه دوستان  

سیستم های محاسبات ابرین:نمونه ها ؛ کاربرد ها ؛ چالش ها از امیررضا غفاری
• 
 همگام سازی خودکار مدل ها در معماری مدل رانه از فاطمه حسنی
• 
• بررسی چالش‏‏ های امنیتی و ارائه مدلی برای ارزیابی ریسک امنیتی کاربردهای مشاپ از حمید رضا نصیری

• ارائه چارچوب خط تولید سرویس‌گرا از هادی سراج زاده

• کاربرد منطق فازی در انتخاب، ارزیابی و ترکیب سرویس‏ ها در معماری سرویس‌گرا از علی کاظمی

• معماری امنیت اطلاعات سازمانی (EISA) از مرضیه شریعتی

• راهکارهای خودکارسازی تبدیل مدل های سازمانی به مدل های پیاده سازی سرویس از امین ضمیری  

• بررسی روش‌های ارزیابی سرویس در معماری سرویس‌گرا از علی رستم پور
• 
• بررسی روش‌های محقق سازی سرویس‌های نرم‌افزاری از مهشید مربوطی


برای ادامه دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

نظرات 2 + ارسال نظر
سارا سه‌شنبه 13 دی 1390 ساعت 15:03

سلام
من دانشجو ترم آخر IT هستم
موضوع پایان نامه من SOA Governance است
اما منبع کامل یا شخصی که در این زمینه آگاهی داشته باشه رو پیدا نکردم ، شما میتونید به من کمک کنید؟
میشه پاسخ منو به ایمیلم بفرستید؟

ممنون

مریم شنبه 2 اردیبهشت 1391 ساعت 01:28

بررسی روش‌های محقق سازی سرویس‌های نرم‌افزاری رو چطوری میتونم دانلود کنم؟؟؟ باز نمیشه. نمیتونم دانلودش کنم...؟چیکارکنم؟؟

سلام ........................دوباره لینک بروز شد میتوانید دانلود نمایید.خیالتان راحت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد