نویسنده: دیوید آکر - ویرایش سال 2009
مترجم: دکتر احمد روستا
چکیده کتاب:
این کتاب سرشار از ایدهها و روشهای متعددی مانند پرسشهای استراتژیک، مدلهای پرتفولیو و تحلیل سناریو است در 5 حوزه زیر است:
· تحلیل استراتژیک
· تشویق و مدیریت نوآوری
· اداره شرکتهای چند کسبوکاره
· خلق مزیت
· توسعه استراتژیهای رشد
ویرایش حاضر نسبت به نسخه قبلی تغییرات قابل توجهی دارد و مطالب آن به روز شدهاند، این کتاب راهنمای کاربردی معتبری برای خلق استراتژیهای موفق کسبوکار برای جذب مشتریان، رویارویی موفق با رقبا و حداکثر کردن موفق داراییها و شایستگیهای سازمان است.