فناوری اطلاعات و نرم افزار

فناوری اطلاعات , نرم افزار - هوش تجاری - داده کاوی - سیستم های اطلاعاتی مدیریت - مشاوره و اجرای پروژه

فناوری اطلاعات و نرم افزار

فناوری اطلاعات , نرم افزار - هوش تجاری - داده کاوی - سیستم های اطلاعاتی مدیریت - مشاوره و اجرای پروژه

ارائه طرح دوفوریتی برای حذف وزارت ارتباطات از فهرست ادغام

مردم تهران در مجلس از ارائه طرحی دوفوریتی برای حذف وزارت ارتباطات از پروسه ادغام خبر داد و گفت: در جلسه‌ روز سه‌شنبه مجلس اگر مصوبات امروز کمیسیون برای تأمین نظر شورای نگهبان مطرح شود، قطعاً این پیشنهاد را مطرح و پیگیری می‌کنیم.

به گزارش ایتنا علی اصغر زارعی در گفت‌وگو با فارس با اشاره به جلسه کمیسیون اجتماعی مجلس در مورد ایرادات شورای نگهبان به ایجاد وزارت امور زیربنایی اظهار داشت: در جلسه امروز ایرادات شورا در مورد این وزارتخانه بررسی شد.

وی خاطرنشان کرد: در این جلسه نظرات و گزارش‌های کارشناسی مراجع مختلف در مورد ادغام نیز به بحث گذاشته شد که از جمله آنها، پیشنهاد حذف وزارت ارتباطات از پروسه ادغام بود.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس افزود: طرحی دوفوریتی نیز در این راستا برای ارائه در صحن علنی داریم که همزمان با ارائه مصوبات کمیسیون اجتماعی برای رفع ایرادات شورای نگهبان به صحن، آن را مطرح خواهیم کرد.

نماینده مردم تهران یادآور شد: مطالب مطرح شده در کمیسیون قبل از ارسال به شورای نگهبان در صحن علنی مجلس قرائت خواهد شد.

وی در مورد زمان قرائت نظرات کمیسیون در صحن علنی گفت: به احتمال زیاد این موضوع روز سه‌شنبه در صحن علنی مجلس قرائت می‌شود که البته بستگی به نظر هیئت رئیسه دارد.

به گفته وی، پیشنهاد حذف وزارت ارتباطات از ادغام با وزارت امور زیربنائی که پیشتر توسط کمیسیون صنایع مجلس تهیه و تدوین شده با توجه به تصویب ادغام این وزارتخانه با وزارت امور زیربنائی در صحن مجلس، فعلاً امکان طرح ندارد اما اگر در جلسه علنی روز سه‌شنبه، رسیدگی به ایرادات شورای نگهبان مطرح و به رأی گذاشته شود، قطعاً این پیشنهاد نیز طرح خواهد شد.

زارعی تصریح کرد: ادغام وزارت ارتباطات با دو وزارتخانه دیگر غیرکارشناسی است و نمایندگان مجلس هم به این نتیجه رسیده‌اند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد